Näin pilaat hyvän fitness-aterian

Halleluja! Menin sitten ja tein ihan oikeaa ruokaa. Vedetäänpä taas ruksi seinään, nyt on useammaksi päiväksi illalliset valmiina kotona (tai jos olisi halunnut töihin kuljettaa niin eväät mukana).  Kanaa, parskakaalia ja porkkanaa, mausteeksi aurajuustoa ja sivuun vielä vähän röstiperunaa. Nam mulle, hyi yäk fitness-uskovaiselle. Pilalle meni kahdella viimeisellä lisukkeella.


Ostin ison paketin maustamatonta kanaa, isoja rintafileitä ja lätkin ne leivinpaperin päälle uunipellille. Sivuun pilkoin kuorineen puoli pussia porkkanaa ja yhden kokonaisen pussin parsakaalia. Kanan päälle ripottelin broilerimaustetta, kasvisten päälle yrttimaustetta. 200-225 astetta ja 45min uunissa. Ja se millä rikoin tämän fitnessin oli se että ripottelin loppuvaiheessa kanojen päälle hieman sinihomejuustomurua. Nyt se on siis joidenkin silmissä varmaan ihan täyttä fatnessia.


Uunista tullessaan setti näytti tältä, mun mielestä hyvältä! Itse kyllä yllätyin siitä kun aloin annoksia purkkeihin jakamaan että tuostahan oli kasviksia tyyliin kahteen kertaan. Todella vähän vaikka ensin näytti paljolta!

Se on alettava noita kasviksia valmistamaan ihan eri kerralla eikä yritettävä samaan aikaan upata. Vievät nimittäin yllättävän paljon tilaa!


Tälle näytti valmis annos, röstiperunaa sivussa ja loput pussinpohjan aurajuustomurut säästin annosten päälle laitettavaksi ennen mikrottamista. Tiedän että varsin kamalaa monen fitness-intoilijan silmiin mutta mun silmiin tämä on täysin normaalia kotiruokaa.

Oon itsestäni salaa hieman ylpeä.

Ps: Kaksi päivää takana ilman sipsiä ja suklaata. Babysteps!

Queen Of Everything Instagramissa / Bloglovinissa / Facebookissa

Eve / Queen Of Everything

4 vastausta artikkeliin “Näin pilaat hyvän fitness-aterian”

  1. Voisin kuule itekin syödä oikein hyvillä mielin tuon annoksen ja välillä tulee melko samanlaista settiä meidänkin keittiössä :)

  2. Hyvältä näyttää! Mä käytän melkein päivittäin fetaa maustamaan ruokia tuo kivaa suolaisuutta lähes ruokaan kuin ruokaan..:D Just tänään lounaaksi sekoitusta jossa basmatiriisiä, jauhelihaa, herneitä, porkkanaa, avokadoa, oliiviöljyä ja fetaa suoraan purkista kylmänä, ei siksi että se ois jotenkin fitness, vaan koska mun on pakko syödä säännöllisesti (muuten tulee heikko olo ja sit ei mistään tuu mitään) ja toi on musta hyvää..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta